Höstmorgon och lite sånt!

Good morning bike-lovers! Hoppas ni redan hunnit rulla lite eller åtminstone har något cykelrelaterat under dagen. Jag inledde dagen med att rulla till jobbet och kunde därmed casha in nästan 26 km, kändes himla höstlikt då det var mulet och inte direkt varmt. Jag borde ju vara van efter dagarna i Idre där det inte var direkt varmt heller. Oavsett vad så är det lite väl tidigt för höst redan nu. Benen kändes inte jättepigga dom heller, men det hoppas jag hinner vända under dagen då det stundar klubbträning ikväll. Sedan ska jag och Big Boss göra comeback på gymet på lunchen, en trippeldag helt enkelt.
Bankoll2
Nästan såhär kallt var det imorse, ett par benvärmare hade faktiskt inte varit i vägen. Bara för att ingen ska tro att jag fuskade med träningen igår så redovisar vi väl den också, inledde med nästan 25 km till jobbet och rullade sedan dryga 50 km med Contis på kvällen. Lätta växlar förut lite backsprätt två gånger och då kändes benen faktiskt bra.

Kommentera

