Vilodag, tro det eller ej!

God kväll på er! Ligger väl här och kikar på herrarnas linjelopp från OS, gissningsvis är cyklingen det enda under dessa spel som känns intressant att kolla på.
Skärmavbild 2016-08-06 kl. 18.27.48
Annars så skjutsade jag Melker på bandyläger redan 08.30 imorse och han ska hämtas 20.30, då har dom gjort tre ispass och två barmarkspass, han lär vara lite mör då.

Så det har bara varit jag och Folke som har hängt här hemma, vi avverkade sedan Leos lekland till Folkes stora glädje. Sedan var jag tvungen att visa var skåpet ska stå när vi spelade Monopol.
Skärmavbild 2016-08-06 kl. 18.27.06
Imorgon kväll räknar jag med att träna igen, så lite mer än 48 timmars vila är väl inte helt fel. Samtidigt som jag vet att man brukar känna sig riktigt kantig efter vilodagar. Eftersom planen är nå´n form av semidistans  så hoppas jag kroppen inte känns för kantig.

Nu åker snart godiset fram här!

Kommentera

