Lugna gatan

Skärmavbild 2016-08-16 kl. 08.15.47
Efter 21 timmarsveckor på cykeln kommer återhämtning. Idag kommer det inte bli något i boken träningsmässigt. Min egen personliga cykelchaufför har fotbollsträning och jag och Folke ska åka och handla litem under tiden. Men först ska det jobbas och Sempren ska få hälsa på Thomas på Bianchi så får vi se om knakandet i den kan få ett slut. Den har knakat vid belastning hela sommaren i stort sett men nu har det övergått till ett tvåtonat knakljud och det vill jag inte dras med uppför backarna i Jönköping till helgen.

Igår tog jag mig iallafall till Svettis på lunchen och körde bålstyrka, hade knappt träningsvärk imorse, lite besviken faktiskt men det kanske kommer. Annars lär det inte bli något cyklat innan crossträningen imorgon kväll. Men det kommer ju bli desto roligare.

2 reaktioner på ”Lugna gatan

Kommentera

