Måndagsplan

DSCF2555
Som jag alltid sagt så måste man ha en plan för att ha något att avvika från, därför har jag en plan idag också. Dagens plan är att arbeta klart, köpa glass till sjuklingen Melker som ligger därhemma och åka hem och krama om honom, ila ut till Gropen för att hålla i teknikträningen för mina fellow crossjunkies, hem och ha möte om Groopencross. Allt detta skrev jag säkert igår redan men jag är ju över 40 och börjar glömma saker.

Skönt snart när Folkes barmarksträning för skidåkningen börjar så jag inte får så mycket tid att träna ute längre, alltid skönt att återvända till bunkern och träna inomhus…. eller?

Foto från igår av Jonas.

Kommentera

