Monark köpes + historien om Monarkjakten.

Rubriken säger allt. Jag är på jakt efter en Monark testcykel till en vettig peng för vintern och kommande vintrars träning, så har du en du tröttnat på? Eller känner du någon som har en, eller rent av ett företag (sjukgymnaster eller dylikt) som säljer bort sina? Har mer eller mindre insett att en Monark både bokstavligen och fysiskt skulle väga tyngst i Bunkern. Så har du något tips dra ett mail på swyzak@gmail.com

Har jag sagt att jag för en vecka sedan i stort sett hade en Monark (trodde jag). Hade hittat ett fynd och haft konversation under dagen och sagt att jag tar den om den finns kvar, skulle bara cleara med min då sjuke son att han var pigg nog för en liten utflykt, det var han. Skickade ett sms till säljaren och så satte vi av. Måttligt snopen när jag stannade till utanför säljarens hus och fiskade upp telefonen och såg ett mail om att den var såld till en snubbe som skulle hämta den tio minuter efter att vi kommit. Uppenbarligen hade säljaren missat mitt sms om att vi var på väg, så vi fick åka 20 mil och leta Pokemons utan att få med oss en Monark hem. En sådan ”köpar-resa” gör jag helst inte igen.

2 reaktioner på ”Monark köpes + historien om Monarkjakten.

Kommentera

