Blev väl med Monark + tävlingspremiär

God förmiddag på er. Bistra och busy tider så jag skriver väl några snabba rader. Får väl börja med att tacka alla som faktiskt engagerade er och hjälpte mig i jakten på en Monark. CRT-Fredrik hörde av sig till mig i onsdags och hade planer på att uppgradera sin plågokammare och ville sälja sin 828 till mig. Inte mycket att snacka om, jag svängde förbi honom innan cross-träningen i onsdags, snackade cykel och köpte Monark.
img_1803
Kommer bli många ”trevliga” stunder på den här under hösten/vintern. Känns dock bra att fått in mitt alternativ nummer ett i Bunkern. Skönt också att ha något som alltid står klart att tränas på. Lindade styre och lite sånt igår, ska bara sätta det ordentligt på plats bara så är det redo för en plågostund den kommande veckan när jag har barnen.

Annars är det GP Hasse Mård ikväll. Tävlingspremiär för i år, verkar bli ett stort och starkt startfält. Fint värre. Skönt att komma in i hetluften lite innan cupen börjar i Göteborg om två veckor.

Kommentera

