Fredagsdagen är kommen

ska%cc%88rmavbild-2016-09-16-kl-12-30-20
Ibland kan man känna sig som på bilden ovan när arbetsveckan är på väg mot sitt slut. Det ska ärligt bli skönt med helg och slippa vingla upp ur sängen 05.45 varje morgon. Bilden är för övrigt tagen på Lidacrossen 2014, då kände jag mig rätt trött också.

Men för att den fyska formen inte ska försvinna i en uppsjö av tacos och godis med barnen ikväll så var jag till gymet och körde igenom bålprogrammet mitt brukar räcka för att bli lite lagom trött. Sedan hoppas jag såklart att det är något man ska ha nytta av på cykeln också.

Hoppas få in ett cykelpass ute imorgon förmiddag iallafall sedan hoppas jag hitta på något mysigt med barnen om dom inte tröttnat på sin far och vill umgås med kompisar på helgen, det har ju hänt förr. Söndag tänkte jag att vi skulle iväg och kolla på Anundsloppet, det rycker tydligt i tävlinstarmen men jag har redan bestämt att det inte blir något av med den saken.

Men först godis och tacos, det gäller att prioritera.

Kommentera

