Crossmorgon bland nedfallna träd

ska%cc%88rmavbild-2016-09-30-kl-10-31-03
God förmiddag på er, såhär såg det ut på många ställen idag på vägen till jobbet. Eftersom barnen tillfälligt är med sin mor så tog jag tillfället till akt och körde crossen till jobbet. Hade lösa planer på att göra det jobbigt för mig själv, men morgonbenen och dom nedfallna träden löste det åt mig. Naturliga löphinder kan man ju som crossare tycka, men när man måste klättra över murar och slänga över cykeln först så blir det mer som en hinderbana. Men det var spännande när man inte visste om det skulle ligga ett nedblåst träd runt hörnet. Blev väl ändå 23 km i blåsvädret och det är ju alltid en skön öppning på dagen.

Något annat som är skönt är det faktum att jag hann städa och fixa hemma igår kväll även omdet innebar att jag inte landade i soffan förrän strax efter 21, men nu slipper jag göra det idag och kan bara ha en myskväll med pojkarna när dom kommer igen.

Får se om jag orkar göra det jobbigt för mig själv på vägen hem istället, borde göra det. Imorgon blir det banjobb halva dagen innan vi ska fira världens bästa Melker som fyller 11 år.

Kommentera

