Mot Falun och CX-Pokalen

160925-1286-andreasnystrom
God morgon på er, dags att nåla på sig nummerlapp och bli sådär vansinnigt trött igen. Eftersom jag missade två race i A-klassen i Göteborg så måste jag köra alla resterande race under säsongen för att det ska räknas i sammandraget. Därför har jag fått dispens att smita från banbygget vid Gropen idag och tävla i Falun, men jag kommer att hjälpa till med allt innan jag drar och efter vi varit på tävlingen. Ska bli kul att rejsa igen och jag hoppas att utfallet blir något bättre än i Göteborg, försöker gå in i det avslappnad och go with the flow så blir det nog fint.

Oavsett vad kommer det blir en busy helg det här där sovmornar är bortprioriterade. En busy helg som förhoppningsvis kommer vara fantastisk och jag och flera med mig kommer vara riktigt slut när den är slut. Nu kör vi!

En reaktion på ”Mot Falun och CX-Pokalen

  1. Ping: Mot Falun och Hagströmska CX-pokalen! – Cykelkatten

Kommentera

