Måndag igen!

dsc00500
Vi börjar väl med en bild från Stockholm Cyclocross som Ingrid har tagit. Här måste vara innan kedjehoppet eftersom jag både har Janne och Ivar bakom mig.
dsc00602
Följer upp med en bild från Uppsalacrossen igår även den signerad Ingrid. Måste vara första varvet och stöket i sandkurvan. Konsekvent löpning där lönade sig för mig sedan, efter att kedjan slutat hoppa såklart.

Idag är det väl iallafall måndag och den spontana tanken imorse var att jag längtade till kvällen så man fick gå och lägga sig igen. En dubbelhelg i cross tar ganska bra på kroppen ändå både mentalt och fysiskt, men logistik och allt som ingår. Sedan är energin man får från tävlandet och ALLA övergrymma människor man träffar värd all måndagströtthet i världen.

Ska ta krafttag mot kedjehoppandet och materialstrulet idag iallafall, sedan tänkte jag göra typ vilodag. Eller alltså, kommer gå till Svettis och köra ett bålpass på lunchen, perfekt på vilodagar. Sedan är det väl bara att stampa igång igen, vi är ju bara halvvägs in i säsongen och jag hoppas att jag klarat av allt materialstrul för året nu.

4 reaktioner på ”Måndag igen!

  1. Du kanske ska skita i det där med kedja och springa hela tiden med cykeln. Du bli garanterat tröttare iallafall ☺️.

Kommentera

