En vecka i barnens tjänst!

Börjar få tillbaka kroppen efter helgens urladdning, men att jag vaknade strax efter 04.00 och inte kunde kunde somna om igen var ju inte till någon större fördel. Får hoppas att jag sover bättre inatt istället. Tänkte försöka späka mig en snabb sväng på Monarken efter middagen ikväll. Börjar inse att det inte kommer bli någon träning ute förrän kommande måndag som det ser ut. Måste tyvärr kasta in handduken för onsdagens Kallecross-intervaller eftersom Melker har fotbollsavslutning och detsamma på torsdag. Idag har Folke elgitarr och Melker har fotbollsträning, fredag har Folke Halloween-disco på sin skola. Men helgen då kanske ni tänker? Jo på lördag ska vi till hufvudstaden hela dagen då Melker spelar säsongens sista cup – Oktoberbollen och på söndag har Folke bandyträning. En vecka i barnens tjänst helt enkelt. Nu är det inget gnäll utan bara en spegling av min vardag, jag älskar att barnen får hålla på med det dom gillar, barnen blir nöjda och pappan blir nöjd. Någonstans ovanpå detta ska jag ändå försöka flika in tid och ork att göra åtminstone två bra pass på Monarken den här veckan för att försöka bibehålla den goda formen mot den andra halvan av cross-säsongen.
ska%cc%88rmavbild-2016-10-03-kl-19-00-42
Livspusslet är ett klurigt pussel att lägga helt klart, men om livet vore en räkmacka vore det sannolikt inte lika roligt heller, eller vad säger ni?

2 reaktioner på ”En vecka i barnens tjänst!

Kommentera

