Tvåor på Monarken

ska%cc%88rmavbild-2016-11-01-kl-20-00-19
God afton på er, har väl plågat mig en stund på kvällskvisten. Eller det blev väl när jag kom hem från jobbet och nu har jag hunnit få i mig lite mat också.

Planen var tvåor, så många jag skulle mäkta med när jag lastat på med 4KP och sedan hålla över 90 i kadens. Det blev snabbt rätt jättejobbigt men jag hade ett bra huvud idag och fem stycken skulle bara in på kontot och så fick det bli med bra grisande på den sista. Det ger ändå 364W (6,06W/kg) avrundade allt med en trettiosekundare på 4,5KP, 405W… Hade hoppats orka en minut men benen var rätt spenderade.

Klart effektivt pass, Monarken är fantastisk på det viset, bra träning på kort tid. 45 minuter blev det med uppvärmning och lite nedrull. Nu hoppas jag att jag har lite ben kvar att späka på Kallecrossen imorgon kväll i snön eller vad det nu blir, i skrivande stund snöar det iallafall ute och gräsmattan börjar bli vit.

Kommentera

