Jordens kortaste väckningspass

Skärmavbild 2015-11-30 kl. 08.52.59
God eftermiddag på er, snart dags att ta helg här. Vill börja med att tacka för alla fina reaktioner jag fick på gårdagens inlägg. Min blogg har alltid fungerat som min reflektionsplattform, mestadels över den egna träningen, igår fick tankar som cirkulerat i mitt huvud en längre tid ta utrymme. Det kändes skönt att släppa ut tankarna och som konstaterat igår om man reflekterat och kommit till insikt och lärt sig något. Det är ändå viktigast.

Imorse blev det ett kort väckningspass på Monarken, undersövd och allt. Det blev 15 minuter och inte en sekund mer eller mindre. Körde två enminutare på 300W bara för att känna att det fanns lite i benen, det fanns det inte. Det man inte har i benen får man ha i magen lär bli dagens devis pizza till lunch och risotto med hirsbiffar vankas till middag, toppa det med lite godis så inser man att energibristen lär inte vara en avgörande faktor imorgon.

Det ser ut att bli minusgrader men ändå uppehåll, frågan är bara hur banan kommer vara? Jag gissar att den kommer vara blöt vilket kommer göra det ännu så mycket jobbigare när det är såpass kallt. Förmodligen kommer det bli en strid om vem som kan hantera kylan bäst eller minst dåligt.

Kommentera

