Mot Smecrossen

10636200_872009042822779_140856210864532376_n
God morgon på er! Ska strax svida om till dom här snygga klubbkläderna och bege mig och hämta Contis för avfärd mot Kents hemstad. Det blir tredje gången jag tävlar i Eskilstuna, bilden ovan är från 2014 och då som förra året var det en lerfest av rang. Dom första rapporterna idag talar om en hård bana som verkar mycket mindre kladdig än dom senaste åren. Kanske kan bli Chicane-före ändå tänker jag, vi får väl se. Om det kommer att gå att cykla uppför slalombacken så talar banan till min fördel intalar jag mig. Det ska bli kul iallafall. Sedan får det gå som det går, det är bara en cykeltävling, inte livet utan en del av livet.

Ha en grym lördag oavsett vad ni hittar på. Lär få anledning att återkomma om hur livspusselbiten med själva tävlingen har gått.

Kommentera

