Monarkade lite

ska%cc%88rmavbild-2016-10-03-kl-19-00-42
Återanvänd gammal Monarkbild, men det får ni stå ut med. Med andan i halsen och pulsen över 180 så pallar jag inte fota också. Efter att ha tänkt fruktansvärt lite på cykel, vilket jag iofs fortfarande gör så tänkte jag väl att jag ändå skulle hålla kroppen igång efter att inte ha petat på en cykel sedan vi kom hem från Eksjö.

Tänkte att 4 x 4 på 3,5KP vore en plan. Vet att jag fick avbryta dom tankarna för någon månad sedan, tänkte även att 90 i kadens skulle bli bra, då skulle det ge 315W. Nu hamnade jag något över det och kunde liksom rida ut stormen, det kändes svinjobbigt såklart men ändå kontrollerat. Hamrade in dom på 325/325/325/329W (5,4-8W/kg), stabilt. Törs säga att jag aldrig vara starkare än just nu, det är kul men helt oviktigt på en och samma gång.

Kort och tidsoptimerat pass igen. Helt i linje med mina tankegångar. Det är rätt skönt att kunna uträtta mycket på kort tid. 40 minuter så var jag klar, helt klar.

Då vet ni att jag har tränat lite också.

Kommentera

