Intressekoll Ridley X-Night

God morgon på er därute. Tänkte kolla om det föreligger något intresse av att köpa min fina tävlingscross? Jag kommer vid intresse avyttra den efter säsongen, här är vad ni får:
img_1948
Ridley X-Night -13 (inköpt hösten -14) storlek 50 (jag är 168 cm, integrerad sadelstolpe så du bör inte vara jättemycket längre, sitter på 69 cm, finns marginal för någon centimeter till), med SRam Force reglage och bakväxel, Shimano 105 framväxel, vevparti SRam red. Medföljer två hjulpar med limmade tuber: Cole aluhjul med Challenge Limus, Kolfiberhjul (Kina) 38 mm med Challenge Chicane. Med andra ord kittade för alla säsonger av crosstävlande. Frejdigt servad innan säsongen säljes i befintligt skick efter säsongen, vajarna, framklingan, kedjan bytt under hösten. Fullvärdigt tävlingsfullblod som väger in på 7,7 kg med kolfiberhjulen, lägg på hundratalet gram med aluhjulen, nya kassetter på bägge hjulparen under hösten. Fantastiskt rapp och grym tävlingsmaskin. Släpper rubb och stubb för 10.000:- vid snabb och smidig affär, färdigprutat och klart.

Finns intresse så dra mig ett mail på: swyzak@gmail.com

Nu ska jag åka och hämta Melker från hans bandyträning så ska jag kasta mig upp på Monarken en sväng innan vi ska göra julskyltningen på stan. Sedan har jag en plan om att vi ska åka på allmänhetens åkning ikväll, man måste ha att göra tydligen.

En reaktion på ”Intressekoll Ridley X-Night

  1. Ping: Min söndag | swyzak

Kommentera

