Min onsdag, torsdag OCH fredag.

God för middag på er, hoppas ni har en bra fredag so far. Dom senaste dagarna har väl inte varit dom mest fascinerande i livet då Melker varit hemma och varit dålig så det har varit tämligen avslaget.

Hann med att klämma in ett kort pass på Kallecrossen i onsdags kväll när barnen kollade på film, en effektiv timma sedan var jag hemma igen. Fick ändå sparra mig mot Contis, kände mig inte svinpigg i benena och banan var oväntat torr, vilket inte var vad jag hade hoppats på, fast det besparade mig ju ändå en cykeltvätt modell värre.
25350194569_920e839517_k
Här ännu en bild från Sjöängscrossen signerad Jonas och hans magiska kamera. Där behövdes det mer tvättande om man säger så.

Annars har det mest handlat om jobb, ta hand om Melker och städa hemma de senaste dagarna. Träningen har lyst med sin frånvaro och lär så även göra idag och det sköna är att jag inte känner mig bekymrad över det, i livet finns det klart viktigare saker.

En sådan sak kan ju vara fredagsmys med barnen ikväll. Svårslaget med en godisskål och en animerad film som jag kan somna till.

Lovar komma tillbaka med mer träningsrelaterade poster, men såhär ser livet ut just nu. Take it or leave it.

Kommentera

