Jag – en talang.

God lunch på er, ännu en natt med rutten sömn i bagaget. Det går bra på den fronten just nu. Vilade även helt igår så jag lär inte kunna skylla på överträning nere i Malmö om det går dåligt. Det är då man får påminna sig om att det bara är cykel. Jag gjorde helt ärligt inte så mycket alls igår. Tvättade crossen ordentligt inför helgen, sedan låg jag mest på soffan.

Känns som att kroppen börjar anpassa sig till det här slöa livet nu. Kan ärligt inte säga att jag är jättesugen på att börja vinterpendla till och från jobbet igen efter Malmö-helgen. Det har varit rätt skönt att kunna sova (eller ja, jag sover ju inte så mycket men att slippa gå upp ur sängen) längre på mornarna när jag inte har barnen.
Skärmavbild 2016-02-28 kl. 09.01.34
Snart lär jag ju åtminstone sköta pendlingsträningen oavsett vad för att bromsa ett totalt förfall mot 2017. Men jag tror att jag faktiskt har potential att kunna bli rätt bra på att vara lat också, jag vet att många av er har svårt att tro det. Men jag har talang, man borde ta tillvara på talang känner jag.

Har man inte talang så får man träna och eftersom jag inte är någon talang på att cykla så lär jag träna ikväll. Monarken ska besökas igen. Kort, hårt och effektivt! Exakt vad står just nu skrivet i stjärnorna. Ni lär få veta det.

Kommentera

