Talangen tränade lite.

ska%cc%88rmavbild-2016-11-30-kl-18-48-04
God kväll på er. Jag kunde ju inte bara låta min vilotalang ta över helt så för att skärpa upp benen lite inför Malmö så hoppade jag på Monarken efter jobbet. Planen i mitt huvud var att köra ett pass som skulle vara tufft fysiskt men inte mentalt dränerande. Alltså inget pass som är så tufft att man inte tror man kommer mäkta med det, typ som dom flesta pass alltså. Skissplanen var stentuffa 30-sekundare med full återhämtning (5 minuter). Det känns ju överkomligt i teorin, i praktiken är 30 sekunder skitlänge. Speciellt när mjölksyran sprutar ur benen redan efter 10 sekunder. En fest med andra ord, och jag var bjuden. Det blev 5 x 30″ på 510W, det får jag vara riktigt nöjd med. Det var svintufft på den sista men det gick att uthärda. Lite vimmelkantig kunde jag ändå ta mig till duschen, nu har jag ätit och ligger på soffan och har i teorin packat inför Malmö. I praktiken gör jag det imorgon.

Kommentera

