Fortsatt säsongsvila med FUSK och mer bilder från Malmö!

Hej på er, jag lever och frodas om ni inte trodde annat. Vi öppnar väl med ännu en slev bilder från Malmöcrossen, denna gång signerade Jonas. Det blir lite så att man längtar tillbaka till Krokbäcksparken, förhoppningsvis får vi återvända nästa år igen.
30652895824_dd4569a717_k31378391261_757856e2a8_k31456461206_8046b17e77_k31494121505_364c7ebef0_k
Annars rullar väl säsongsvilan på enligt plan. Igår vilade jag jättemycket och passade väl på att städa huset. Idag smet jag till gymmet på lunchen och körde ben, blev rätt trött. Sedan hämtade jag vintercykeln på Bianchi där den fått sig en översyn så den ska förhoppningsvis överleva ännu en vinter.

Ikväll stundar julkonsert med sonen och Västerås musikklasser på konserthuset, det blir fint det. Snart har jag ju tagit mig genom en hel vilovecka, talang liksom.

Kommentera

