Luciamorgon i Narnia

ska%cc%88rmavbild-2016-12-13-kl-08-34-41
God morgon på er! Såhär fint var det imorse på ”toppen” av Vedbobacken. Ganska mycket Narnia överallt just nu, fantastiskt fint. Även om jag inte är en vintermänniska så hoppas jag att det får ligga kvar och vara såhär fint ett tag nu, det gör dom mörka mornarna lite lättare att hantera. Annars blev det dryga 55 minuter imorse, alltså var det lite mera fart i buggarna idag trots att jag kände mig rätt sliten och trött när jag vaknade.

Kroppen är väl i någon smärre chock då den gick från en timmas total träning förra veckan till drygt 2 h 20 min igår bara. För jag vevade 80′ till bilverkstaden igår också, lite småskönt att vara igång igen. Ge det några veckor så ska nog benen vara mera med i matchen också. Ska så smått glida igång med intervaller på Monarken också, mer åt det tröskel- och styrkebetonade hållet i en inledande fas innan det kommer gå över i mer högintensiva saker när vi når februari och mars. Men det är då det, nu njuter vi av Narnia-landskapet vi har. Inte heller denna gång kunde jag skåda någon Faun, lite besviken faktiskt. Kanske har jag tur ikväll?

Kommentera

