Morgonens samlarbild

20323277705_2e61f94173_z
God morgon på er. Här har ni en bild ni kan skriva ut och laminera. Typiskt snabb kille i soloutbrytning. Imorse var jag dock inte lika snabb, insåg redan på gårdagens hempendling och cykling på dom omfrusna GC-banorna i staden skulle vara rätt poänglöst. Spåren som blev i slasken igår och den obefintliga proaktiva halkbekämpningen på GC-banorna skulle göra att det bara blev ishårda spår på 80% av min sträcka till jobbet, så det kändes rätt poänglöst att försöka. Får bli gymmet på lunchen och Monarkplåga ikväll istället, hur festligt som helst, eller hur? Det blev ändå nästan två timmar träning totalt igår iallafall.

Gör ett omtag imorgon och försöker få in några timmar utomhus, inte för att jag tror att det blivit direkt bättre förhållanden till dess, men ändå. Jag måste ha lite timmar på banken. Känner ändå rätt snabbt en ökning i ork och driv i jämförelse med första passet i måndags morse. Bara 17 veckor till Lanzarote och sol och värme. Och 19-20 veckor till en förmodad tävlingspremiär. Och bara två dagar till jag får gå på min sista Kent-konsert någonsin, det kommer bli mäktigt och vemodigt.

Kommentera

