Vilken kväll – tack för allt Kent!

ska%cc%88rmavbild-2016-12-17-kl-07-42-25
God morgon på er, nu sitter man här och slevar frukost och ska strax ut på det första distanspasset efter säsongsvilan. Får sällskap av Froomie en stund iallafall, räknar med bonka deluxe så det blir nog fint det här. Dessutom har jag sovit alldeles för dåligt och lite, vi kom hem sent och det var svårt att få hjärnan att samla alla intrycken från konserten.

Det var i särklass den bästa spelningen jag sett med Kent, nästan 2 h 30 min, tror ingen av dom dryga 38.000 som var där lämnade Tele2 Arena besvikna.  När man öppnade med 999, Thinner och Berg & dalvana så visste jag att vi skulle få se något alldeles extra – och det fick vi göra. En till synes rörd Jocke Berg var mer pratglad än någonsin, därmed inte sagt att det var mycket prat. En helt magisk kväll. Tack för allt Kent. Låtarna kommer leva för alltid.

Nu ska jag äta klart och göra mig redo för dagen. Det stundar även julkonsert för Melker och en 40-årsfest ikväll, så det finns potential.

Kommentera

