En bättre söndag!

God kväll på er! Hoppas att ni har haft en bra söndag? Det har iallafall jag haft. Eller vi kanske ska börja redan på lördagskvällen. Det var en underbar 40-årsfest som jag var på med så många fantastiska vänner från skateboardtiden. Kom inte hem förrän 03.30 på natten så jag unnade mig lite sovmorgon imorse och lyxade med frukost framför Vinterstudion.
ska%cc%88rmavbild-2016-12-18-kl-18-05-39
Vid 11.30 så kände jag mig ändå rätt pigg och det var himla fint ute så det kändes som att det vore en bra idé att köra ett kortare, kravlöst träningspass. Kastade loss och siktade på lite mer grusvägar idag än igår då grusvägarna faktiskt var i bättre skick än många av dom vanliga vägarna.
ska%cc%88rmavbild-2016-12-18-kl-18-05-59
Som ni ser så var det rätt fint ute. Runt nollan, sol och obefintlig vind, det är rätt svårslaget faktiskt. Eller, en fin sommardag slår såklart det hela. Men för att vara den 18 december var det ändå rätt bra. Skrapade ihop 1 h 43 min innan jag var hemma igen. Av dom där dåliga benen från gårdagen syntes inget idag, skönt.
ska%cc%88rmavbild-2016-12-18-kl-18-06-18
Sedan kom ju dom underbara barnen och vi stökade fram julgranen så den står på plats. Nu ska jag göra så lite som möjligt faktiskt för jag är rätt trött om jag ska vara ärlig.

Blev en rätt bra första vecka med träning på i runda slänga 13 timmar. Den kommande veckan lär innebära mindre träning men å andra sidan säkert mer intervaller på Monarken, good times.

Kommentera

