Det där ingick inte i planen

ska%cc%88rmavbild-2016-12-20-kl-09-36-55
Kul, verkligen… Kände ju mig redan lite småkymig igår men lyckades ändå bygga pepparkakshus och göra fudge med barnen. När jag väl landade i sängen så gick det från dåligt till sämre, typ. Efter en febrig natt vaknade jag alltså med feber. Nu har jag skjutsat barnen till skolorna och ligger åter på soffan igen, inte så uppkäftig. En hoppas ju att man ska vara lite piggare i eftermiddag när man ska hämta barnen igen. Och främst hoppas man ju att man inte smittar ner dom lagom till jul. Nu ska jag somna om eller något.

En reaktion på ”Det där ingick inte i planen

Kommentera

