Tänk om jag hade fått skriva frisk…

…men riktigt så kul ska vi väl inte ha det. 2016 är liksom inte året när det är stolpe in för undertecknad. Varje kväll när jag gått och lagt mig har jag hoppats att vakna pigg, ni vet den där underbara känslan när sjukdomen flytt sin kos under natten. Det hände inte imorse heller, snarare vaknar jag med frossa. Mår förvisso inte så dåligt som för två dagar sedan, men mår samtidigt inte direkt bra. På plussidan är väl att jag sitter vid köksbordet och dricker en kopp kaffe för första gången på aldrig så länge.
Skärmavbild 2016-05-19 kl. 17.02.24
Här är iallafall en dag som var stolpe in i år, vid sjöarna vid Puig Major på Mallis i våras.

Annars hinner man ju med mycket tv-tittande:
Hela säsongen av The OA
Nästan hela andra säsongen av Narcos
Hela senaste säsongen av Historieätarna
Paris-Roubaix 2014
Amstel Gold Race 2016
Frågan är vad jag ska kika på idag?

Kommentera

