Annandagsbestyren

God kväll på er. Nu börjar det närma sig med stormsteg att jag kan börja redogöra för träning igen på den här bloggen. Vintercykeln är smord och redo för pendlingsträning imorgon bitti, det kommer inte gå fort eller lätt men det kommer vara ett litet steg tillbaka. Jag lär få räkna med att ha tappat otroligt mycket då influensan verkligen satt ordentligt i kroppen.

Idag har vi utöver att ha tagit en otippad sovmorgon även varit på annandagsbandy. VSK mötte lokalrivalen TB. Sist lagen möttes så skrällvann ju TB, idag visade VSK var skåpet skulle stå med klara 6-2, barnen blev nöjda och jag också såklart.

Imorgon hämtar barnens mor barnen när jag är på jobbet så då ska jag såklart försöka få till en bra träningsvecka om kroppen svarar bra på att börja träna igen. Mer om det imorgon såklart.

En reaktion på ”Annandagsbestyren

  1. Shit, där satte du ordet på mina känslor – vet också att min ”comeback” blir drygt seg eftersom årets sjukan är så sjukt utdragen… Men skönt att du är på G iaf! 🙂

Kommentera

