Bakslag i maskineriet

ska%cc%88rmavbild-2016-12-28-kl-19-44-32
God kväll på er. Japp, ni ser rätt. Jag är tillbaka på febernedsättande igen. Efter att ha stått för egen maskin i tre dagar och började träna igen igår (2 x 19 km cykel). Dock kom bakslaget natten till idag, kändes att jag hade feber så det blev bara in och vända på jobbet och sedan har jag parkerat i soffan igen. Har mest sovit ömsom kollat på tv. En sväng till vårdcentralen för att träffa läkare och få sjukintyg blev det också.

Knappast vad jag hade hoppats på det här, jag hade hoppats vara igång fin med träningen. Nu lär det dröja till en bit in på 2017 innan den är igång igen för jag lär ta det rejält lugnt så jag inte får fler bakslag. Vi kan väl fortsatt säga att 2016 inte varit mitt år, skönt att det är slut snart.

Kommentera

