Det blir ju inte alltid som man tänkt sig

God kväll på er! Nu på kvällen har jag faktiskt varit på benen och tillagat hemmagjord pizza och ätit densamma, det var nog välbehövligt efter dom senaste dagarna. Nu törs jag inte ropa hej eftersom jag vet hur lömsk den här influensan har varit.

Det var ju knappast såhär jag hade tänkt mig mina mellandagar. Min plan var ju att jaga dom där 50 milen mellan jul och nyår för Festive 500. En bra grundträningsplåt dessutom, nu blev det mer som att jag har jagat antalet tv-minuter istället, i kombination med antalet minuter man kan sova framför tv:n.
Skärmavbild 2016-02-28 kl. 09.01.34
Nu kan man ju resonera som så att det är lite småfusk att köra Festive 500 under dessa förhållanden med barmark och allt. Så jag spar på min vinterträning till det blir lite kärvare förhållanden, allt enligt devisen: den som spar han har. Eller så har jag en Monark när det blir för kärvt.

Lever på att det dessutom bara är 15 veckor till jag, barnen och världens bästa föräldrar drar till Lanzarote. Umgänge, bad och träning står på agendan. Sedan hoppas jag såklart att jag ska ha fiskat upp formen och jag är bättre än någonsin i april, men jag tänker knappast stressa fram det. Nu ska jag låta influensan ta sin tid så jag inte åker på några bakslag.

Kommentera

