Det rullar väl på!

14114690_10153783057348062_1855552772_o
Eller alltså, det rullar ju inte på cykelmässigt men livet i övrigt rullar på. Börjar mer och mer känna mig som en människa igen. Orkar mer på jobbet och sånt där. Försöker att inte förta mig hemmavid ännu, men jag ska nog snart lyckas med det också. Idag har jag jobbat som sagt sedan stannade jag vid Rocklunda och tittade på Melkers bandyträning i snöyran. Fick krama Folke också, barnen är hos mina föräldrar några dagar för att ha mer jullov samtidigt som jag jobbar för brödfödan.

Oavsett vad så känns det som att jag inom en inte allt för snar framtid kan börja tänka på återkomsten till träningen via lite lätta pass inomhus på Monarken. Det ser jag framemot, mycket. Det och att få vara ledig med mina barn igen, långhelg dessutom. En bandyfylld sådan.

Kommentera

