Torsdagsfredag

God afton på er, ur led är den så kallade tiden. Inte är det bara som så att det är fredag på en torsdag, nope jag har även tränat. En sak som den borde såklart föranleda rubriken i kvällspressen och dylikt. Jag vevade 30 minuter lätt på Monarken, formen är fantastisk.
ska%cc%88rmavbild-2017-01-05-kl-17-49-44
30 minuter och sedan kändes trappen till övervåningen som att forcera Sa Calobra. Nu tog jag det väldigt lugnt dessutom, så en del har gått förlorat på två veckor. Tur att det är långt till säsongen.

Annars fick jag tillbaka mina underbara barn som inte brydde sig om att det var -12 grader utan sprang till pulkabacken. Så nu har vi haft taco-fredag på en torsdag här hemma och vem vet, kanske kan det rentav bli fredagsgodis vad det lider?

Ska iallafall hålla i handbromsen vad gäller träningen. Imorgon blir det samma koncept som idag, lätt snurr, kanske kan det bli tio minuter längre än idag.

Kommentera

