Lill-lördagsträningen

ska%cc%88rmavbild-2017-01-11-kl-21-29-01
God kväll på er! Så här såg det väl ut både på väg till jobbet och på vägen hem. Mörkt och på vägen hem blåste det massvis och snöade på tvären. Helt underbart alltså, när man hade vinden i ryggen. Nu ska man väl bli starkare av mot och kantvind så jag ska väl inte gnälla. Det gav iallafall 54′ på morgonen och 74′ på eftermiddagen/kvällen.

Imorgon ska jag lyxa och vara lat, ta sovmorgon och ta bilen till jobbet. Dels för att spara på benen för kvällens lågkadensintervaller och dels för att jag måste fylla upp kylskåpet. Kan inte leva på resterna av julgodiset resten av veckan även om det är gott. Sedan vill jag ha mat och sånt klart för helgen så jag bara kan få distanskoma på lördag efter träningen. Planering är A och O. Om helgen bjuder bra distansväder ser veckan ut på att kunna landa på just under 20 timmar träning, bra återuppstart med andra ord. Men nu är det morgondagens intervaller som gäller. Eller nu är det väl snart sängen som gäller.

Kommentera

