Ett misslyckat pass blir också ett pass

ska%cc%88rmavbild-2017-01-17-kl-20-27-49
God kväll på er! Skrev ju tidigare idag att jag inte gillar att outa mina träningsplaner eftersom det oftast brukar skita sig då. Idag outade jag planerna och hur tror ni det gick? Högst obra! Kom upp på Monarken direkt efter middagen och efter att jag och barnen bråkat innan densamma så huvudet var väl inte riktigt ”on point” om man så säger. Planen var 4-5 x 8′ på 270W som förra veckan. Kände direkt att det var obarmhärtigt segt, sannolikt en kombo av svagt huvud, styrketräning och distanshelgen. Det blev bara 5′ på 270W innan jag insåg det hopplösa i det. Ville ändå göra något av det så jag rev av 6 x 30″ på 405W innan jag blev sådär jättetröttare i benen. Fick duga, enligt parollen bättre än inget, eller. Hoppas på omtag på åttorna senare i veckan. Nu ska jag lägga barn och mig själv vad det lider.

Kommentera

