Typ vilodag, typ.

ska%cc%88rmavbild-2016-11-22-kl-08-08-00
Det är väl inte sanningen att jag vilade idag. Men efter gårdagens semi-protestpass på Monarken så var det väl rätt vältajmat att ”bara” gå till Svettis på lunchen och bara bränna av det där korta och effektiva bålpasset. Bortsett från det så har jag såklart jobbat och agerat logistikfirma för mina underbara barn igen. Nu ska jag snart brotta ner dom i säng. Lär ju inte stå på förrän det är dags att brotta ner mig själv heller. Sånt är legitimt efter 21.00.

Kommentera

