Fredag – halvvägs in i helgen!

13770268_10154322970664395_2641348135270287270_n
Som ni kanske förstår har ju bilden verkligen inget med verkligheten just nu att göra! När jag skjutsade Folke till skolan imorse sa han uttryckligen att han längtade till när vi åker till Lanzarote, det gör jag också!

Men idag är det fredag, jag hade bara ett barn att leverera till skolan då Melker har friluftsdag och sedan drar han till Sandviken för att spela Knatten-Cup i bandy hela helgen. Därför kommer jag få ”fuskmöjlighet” att dra ut på distanspass imorgon när Folke ska med mor sin upp och kolla på Melker över dagen. Men nu går jag händelserna i förväg, idag blir det jobb halva dagen sedan lite tråkigheter på eftermiddagen innan jag och Folke drar fredagsmyskortet. Tacos, godis och sånt där. Ingen träning vad jag tänkt mig, kan nog kanske vara bra då jag tränat varje dag sedan förra söndagen.

Så nu kör vi vidare mot helgen.

Kommentera

