En helt off söndag

Om det inte fanns off-dagar så skulle man aldrig uppskatta on-dagar, inte onsdagar utan on-dagar, ni hajjar! Idag har jag varit rätt ”off”, vet inte om det beror på att jag ska lämna barnen till sin mor igen, det är ju aldrig kul även om jag vet att dom har det super där också. Planer fanns på ett semi-distanspass med Contis idag men det blev skrinlagt för egen del. Min närmaste plan är nu att lämna barnen hos sin mor och sedan bränna hem och se VM-finalen i bandy sedan får vi se. Kanske faller jag till föga och tränar lite, jag vet ju att jag vill det lite granna, men om jag är så sugen att gneta Monark det vet jag inte.
15101829_10154654135348142_691904460_o
Söker väl efter känslan med en bild från en on-dag i Eksjö. Cuptävlingen dagen efter SM, det var fina tider det. Imorgon lär det bli utecykling oavsett vad, bilen ska in och lagas, då blir det pansarvagnsgnet till jobbet, eller det räknar jag med att det blir hela kommande vecka. Man måste som sagt ha en plan…

Kommentera

