På det igen!

ska%cc%88rmavbild-2017-02-07-kl-07-54-20
God morgon på er, såhär fint var det imorse på min väg till jobbet. Det var visserligen lite småkyligt när jag stack iväg, nio minusgrader, men det brukar ju ordna upp sig när man väl börjar veva på, så även imorse. Något annat som definitivt hjälper är att ljuset börjar återvända, en dag som idag kunde man börja skönja det redan när jag stack iväg vid 06.30 här en timma senare var det i det närmaste ljust. Fick in 55′ innan jag kunde sladda in på jobbet. Idag lär jag dock bara sladda hem snabbt med cykeln på lunchen och byta till bil då jag ska vara med Folke på öppet hus på hans skola på kvällen.

Bara för att ni inte ska tro att jag legat på latsidan helt så lär jag redogöra för 2 x 55′ träning till och från jobbet igår också. Eller rättare bestämt till och från bilverkstaden. Nu har jag bara en reparation kvar i mars sedan har bilen sedan i början av december kostat mig en smärre förmögenhet. Sånt är alltid kul. Men nu är det ändå tisdag och sol ute så vi kör väl, eller?

Kommentera

