En bra fredag vinner man mot Bajen

ska%cc%88rmavbild-2017-02-10-kl-22-09-06
God kväll på er, ikväll har man väl varit i bandyns högborg och sett Mesta Mästarna vinna mot Bajen med 4-2. En tät historia där bästa laget vann såklart. En vinst mot Bajen är som bekant alltid en vinst mot Bajen. Utöver att ha kollat på bandy så har jag tränat lite också. Cyklade till jobbet imorse, en ren rutinhistoria, skönt att cykla även om det piskade lite mysig motvind bitvis. Hade sedan sådär sjukt mycket att göra på jobbet, kul såklart, men mycket. På vägen hem så försökte jag göra något vettigt av det genom att sprätta och trycka på i lite motlut så det fick svida lite i lungor och ben kortare stunder. Kändes rätt bra!

Nu ska jag säkra med lite godis innan jag somnar, imorgon bitti ska jag stå i kiosken på Folkes bandyskola, så jag återvänder till bandyns högborg igen. Sedan blir det distanspass på det. En bra lördag helt enkelt.

Kommentera

