Årsmöte och sådär.

God morgon. Det blev liksom dåligt med tid att skriva något igår. Det gick i ett, körde benstyrka på lunchen, var typ stark och kunde lasta på lite mera igår, var det här ska sluta är ju oklart känner jag. Sedan var det bara hem och lämna barnen till mina föräldrar innan jag skulle på årsmöte med Västerås CK. Hux flux så satt jag visst med i styrelsen också, nu kom det inte som en smärre chock, ska bli roligt.

Något annat roligt var att jag till sist fick napp om ett nytt växelreglage till min cross som jag körde sönder i Malmö i början av december. Då har jag mer eller mindre aktivt letat sedan dess. Blir bra att få den lagad dels så man kan crossa lite och sedan brukar den få agera lite fulvädersracer såhär i vårvinterövergången.
Skärmavbild 2016-02-26 kl. 07.55.41
Alltid kul att ha 8 kg cykel att släpa på istället för 12 kg. Idag är Melker sjuk igen och med sin mor, ska väl hämta honom när jag hämtar Folke från slalomträningen så det lär bli sen hemkomst och middag. Får se om jag orkar mobilisera något på Monarken när jag lagt pojkarna.

2 reaktioner på ”Årsmöte och sådär.

Kommentera

