Det rullar väl på!

DSC00665
Ok, det ser väl inte riktigt ut såhär ännu men man kan ju hoppas att det inte behöver dröja allt för länge innan det gör det. Annars är det ju glädjande att det funkat att cykla utan lampa till och från jobbet nu, jäkligt skönt med ljuset som återvänder igen måste jag säga.

Annars har det rullat på med pendlingsträning eftersom barnen har sportlov dels med sin mor och nu med mina föräldrar. Igår skrapade jag ihop drygt 2 h totalt, morgonens 52′ var helt hopplösa då mina artroshöfter var helt förstörda av bandyspelandet. Lyckligtvis var det bättre till jag skulle veva hem i regnet på kvällen och det gav 66′.

Imorse vet jag inte om det var en natt med rekordgod sömn, medvind eller att någon hade klistrat på mig guldben för det bara rullade på. Det är en guldkänsla som inte infinner sig varje dag så bara att njuta egentligen, tog mig bara 46′ att ta mig till jobbet. Får se om jag gör det lite jobbigt för mig på vägen hem i eftermiddag.

Kommentera

