Jorå, en lever ju!

Hej på er! Dåligt med uppdaterande de senaste dagarna. Det ska väl tilskrivas det faktum att jag drog på konferens med världens bästa jobb vid lunch i torsdags. Cyklade i slasken till Sätrabrunn, tryckte på lite eftersom jag var rädd att missa lunchen, blev istället först där, men fick ihop 67′ träning iallafall. Igår cyklade jag hem, fylld av inspiration och positiv energi från konferensen, blev 74′ hemåt och sedan tvärdäckade jag redan strax efter 20.00.

Idag vaknade jag med 12 timmar på sovkontot och kunde dra till bandyns högborg för att se Folke spela sitt första poolspel när bandyskolan avslutades. Fint är även att se att A-laget kommer ned och är tillgängliga förebilder för dom yngre lagen.
Skärmavbild 2017-03-11 kl. 11.47.25
Sedan var det bara hem och äta, svida om till cykelstassen och invänta Contis för ett distanspass i solskenet. Velade länge om jag skulle ta racern men valde till sist fincrossen igen, rätt val då det fortfarande rinner en hel del smutsigt smältvatten in på vägbanorna på sina ställen. Förhoppningsvis är det racerläge till nästa helg iallafall.
Skärmavbild 2017-03-11 kl. 19.09.15
Vi vevade sedan ut på den östra sidan av stan under vårlika förhållanden. Förvånad att vi bara mötte en endaste cyklist en dag som denna. Blev lugnt och fint sånär som på lite sprätt där på slutet när Contis fick feeling och jag satt och sov. Fick ihop 2 h 42 min vilket ju egentligen enligt den där Kessiakoff inte är ett distanspass men får väl funka ändå.

Imorgon ska jag avnjuta Melkers sista poolspel och även arbeta som funkis på detsamma så någon cykling ute lär det inte bli då. Hoppas på lite Monarkspäkning på kvällen istället. Oavsett vad ska det bli underbart att få hem pojkarna igen.

Nu ska jag försöka avnjuta film och godis i soffhörnet, jag känner att det är en uppgift jag borde kunna hantera.

Kommentera

