Ett gäng saker jag längtar efter just nu…

Hej på er! Allt går i en jäkla fart just nu. Det är 300 km/h på jobbet just nu och så ska jag försöka hålla koll på livet i övrigt runtom. Kul såklart men ibland hinner man knappt fundera över vad som hänt innan man står där med tandborsten i munnen igen på kvällen.

Tänkte jag skulle lista några saker jag längtar efter just nu:
1. Fredag kväll. Mys med barnen, förmodligen standard med tacos, godis och någon film. En rutin som bara blir bättre och bättre för varje gång.

2. Cykla racer ute. Där börjar kunna bli möjligt i takt med att snön försvunnit. Suget efter att ta ut Sempren och gå loss på landsvägarna är stor.
Skärmavbild 2016-08-08 kl. 13.44.46

3. Lanzarote. Semester vecka 15 med världens bästa barn och världens bästa föräldrar. Vi gjorde samma projekt till Mallis för två år sedan, det var en formidabel succé och kanske den bästa semesterveckan jag haft. Träning, sol, bad och umgänge med dom bästa personerna jag vet i mitt liv.
Skärmavbild 2017-03-14 kl. 12.18.59
Hit ska jag såklart också cykla och se om det ser lika bra ut i verkligheten. 3,5 vecka bort i skrivande stund. Har jag inte cyklat racer innan dess så lär jag göra det då. Sedan kommer det bli ett så skönt avbrott att få ta det lite lugnare vad gäller jobbet.

4. Föräldramatch med Melkers bandylag. Ni kanske tror att jag tränar för en VSM-medalj på cykel men sanningen är den att jag i själv verket tränat hela tiden för söndagens drabbning mot barnen. Ska bli otroligt kul. Jag gillar ju det där med bandy, mycket. Att få spela en sista gång i år och dessutom mot barnen ska bli svinkul. Melker tror stenhårt att dom ska vinna. På söndag vet vi svaret.
ska%cc%88rmavbild-2017-02-26-kl-19-17-58

5. När kvällens intervaller på Monarken är över. Hatkärleken till att sätta sig och späka sig på den är total, men känslan efter ett bra pass där är svår att slå. Så jag längtar efter soffstunden är kvällens intervaller.

Vad längtar ni lite extra efter?

En reaktion på ”Ett gäng saker jag längtar efter just nu…

Kommentera

