Inte alla pass kan vara världens bästa eller?

Tänk om allt gick som på räls. Igår skulle jag ju köra intervaller efter jobbet. Till saken hör att magen inte var riktigt med i matchen igår, varför är högst oklart. Vaknade natten till igår och mådde illa, sedan hämtade den sig aldrig riktigt tydligen. Nu kände jag väl ändå att jag var pigg i övrigt så lite späkning borde jag klara av.

Planen var 4 x 6′ över/under där varannan minut skulle vara över ftp resp. under såklart. Givetv utfall av tidigare intervaller kände jag att 338/270W skulle vara helt rimligt. Det hade det såklart varit om jag inte haft en bråkig mage. Genomled första serien, den andra sänkte jag till 318/270W, försökte sparka igång den tredje också men insåg att benen var rätt orkeslösa
Skärmavbild 2017-03-15 kl. 08.08.57
Ibland kanske man borde vara smartare, men ni vet ju hur det funkar med reptilhjärnan. Fick iallafall bli riktigt trött i tolv minuter. Kommer försöka begära revansch på ben och kropp ikväll när magen varit bättre. Förhoppningsvis kommer jag ha lite bättre kropp i eftermiddag/kväll. Men det tar vi då.

Kommentera

