Vilodag! Välbehövlig!

God morgon i pollenträsket. Nu ska jag inte gnälla över det utan jag glädjs över att det (om än tillfälligt) var 17 grader varmt vid 19-tiden igår kväll, helt underbart, så ska det vara jämt. Idag cashar jag in en vilodag, helt! Ingen styrketräning eller något, busy days på jobbet som vanligt men det är inget nytt. Ska bli så himla skönt att dra till Lanzarote om 10 dagar och bara få må med barnen och mina föräldrar, träna, bada och bara vara. Jag ska inte ljuga om jag säger att dom senaste månaderna har varit stressiga på många vis så därför ska det bli himla skönt och bara slippa tänka på allt som heter vardag.
Skärmavbild 2016-05-16 kl. 21.34.06
Annars riktigt nöjd med förra veckans träning som sagt. Prickade väl inte dom där 20 timmarna jag hade siktat mot, men med tanke på väderbakslag och det faktum att det blev mörkt rätt tidigt så var det nog svårt att få till mer.

Idag blir det shopping av solglasögon till Folke, fotbollsträning för Melker och sådär, jag har att göra ändå, så ni behöver inte oroa er för mig. Håller mig sysselsatt.

Kommentera

