Lite söndag!

God kväll på er! Hoppas ni haft en bra dag? Jag inledde stenhårt med att lämna barnen hos sin mor och sedan direkt till bandyns högborg för att kränga korv till hågade loppis-besökare hela förmiddagen. Direkt hem och röjde och krattade lite i trädgården innan jag kunde landa i soffan och avnjuta Ronde Van Vlaanderen och vilket rejs det blev sedan. Har ni inte sett det så bör ni youtuba fram det ögonaböj. Alltid gött när en av cyklisternas cyklist vinner, säger inte mer.

Sedan var det ju lite svårt att inte vara inspirerad på träningspasset som blev lugnt och städat, fin inspirerad cykling i kvällssolen bara.
Skärmavbild 2017-04-02 kl. 20.09.16
Kom hem igen med 1 h 46 min på cykeldatorn och 50,9 km körda. Jag fortsätter min svit att snitta under 30 km/h när jag cyklar själv. Inväntar snart nästa gång någon här på bloggen frågar varför jag aldrig snittar över 30 km/h. Givetvis är det för att jag mörkar form för mina konkurrrenter, eller så är det för att jag är en vek stackare. Eller så är det för att jag verkligen inte lägger vikt vid snitthastighet alls.

Nu ska jag landa i soffan en stund, räknar med att pendlingsträna åtminstone måndag och tisdag denna veckan, ska försöka att inte gå ned i grottan allt för djupt innan vi drar till Lanzarote på fredag.

Kommentera

