Tisdagsintervallerna är här igen!

God lunchlåda på er. Äntligen är en gammal god tradition tillbaka, tisdagsintervallerna på Åsen med klubben. Man glömmer snabbt hur jobbigt det brukar kunna bli och det är väl därför man alltid ser framemot dom. Själv hoppas jag att benen börjar hitta cykelform och gärna till kvällen annars blir det jättejobbigt. Körde 2 h 10 min igår kväll, det var mestadels segt som jag har upplevt det överlag på sistone. Imorse rullade jag 61′ till jobbet utan att förta mig direkt, segt igen, men det kan ju tillskrivas mulenhet och morgonstund. Annars hoppas jag att finna benen i värmen på Lanzarote, nedräkningen är i full gång. Halva vardagsrummet är nu belamrat med packning som ska med.
IMG_1341
Lär få anledning att återkomma i afton med rapport om hur jobbigt det blev med intervallerna och hur avhängd jag blev i kantvinden innan Hallstahammar. Dessa vårklassikerpass alltså.

Kommentera

