Man måste ha en plan för att ha något att avvika från!

Skärmavbild 2017-04-05 kl. 09.46.32
Vi startar väl ändå med en bild från gårdagens nedrull. Ni ser undertecknad och hans vänsterknä längst fram till vänster, så ser ni bildligen att jag tog lite vind igår.

Som rubriken antyder så avvek jag från min plan. Skönt då att man har en plan, annars avviker man ju inte, ja, ni hajjar. Var mäkta, mäkta sliten igår när jag släpade mig uppför trappan till sängen igår kväll. Sedan sov jag himla dåligt så jag var nästan lite glad när jag vaknade och hörde regnet smattra mot rutan, det gav mig en ursäkt av sov lite längre och strunta i pendlingsträningen.

Eftersom jag ska iväg och förmodligen kommer logga en del träningstimmar så känner jag att jag inte måste jaga timmarna här hemma just innan vi drar utan det är bättre att ha en fräsch kropp till vi landar på Lanzarote strax efter lunchtid på fredag. Så det blev just ”bara” en bålträningspass på Svettis med Big Boss på lunchen. Kanske att jag sitter av en halvtimma på Monarken ikväll bara för att få lite cirkulation i benen. Annars ska jag packa och stuva ned cykeln i cykelväskan och sånt där ikväll.

Lanzarote ja, tips om vägar man måste åka mottages gärna. Och är det rentav så att det är någon som befinner sig därnere under vecka 15 och vill göra gemensam sak på något pass så hojta till vettja.

2 reaktioner på ”Man måste ha en plan för att ha något att avvika från!

Kommentera

