Hemma igen!

Hej på er, nu är vi hemma igen eller ja vi landade ju förvisso i fredags kväll. Gårdagen gick i mångt och mycket åt till att tvätta upp kläder, städa och fylla upp kylen lite grand. Sedan var vi nog rätt trötta alla tre, vi körde lite bandy på tennisplanen i det kyliga påskvädret innan jag satte av ut på ett kortare pass på Sempren. Inte direkt Lanzarote-värme ute men jag klarade mig från snöfall. Klämde i med en tröskelintervall på Julpavägen, 15′ på 266W (4,43W/kg) och det kändes faktiskt rätt bra. Sista biten hem klämde jag i med lite långspurter om 20-40″ även det kändes rätt rappt, rätt förvånande faktiskt.

Idag ska jag snart tillreda lunch och sedan lämna barnen till sin mor och sedan är planen att rulla två timmar innan jag landar i soffan och avnjuter Amstel Gold Race. Förhoppningen är att kunna klämma in några fler timmar på cykeln imorgon, men det beror ju såklart på vädret.

Kommentera

