Fyror med femtimmarsben

Ibland är man mer än lovligt dum i huvudet. Fem timmar distans dagen innan intervaller med klubben var ju lite av en Kamikaze-plan redan från början, men vad ska man göra liksom. Ibland är det bara för kul att träna och ibland passar inte livspusslet helt optimalt. Samtidigt är det ju som Boonen sa på träningen idag: ”Att om jag på sikt får bra ben av dagen och gårdagen så var det ju en bra plan ändå”. Så jag ska väl inte döma ut mitt upplägg helt.

Benen funkade hyfsat dom två första fyrorna, den tredje avbröt jag och släppte dom andra efter två minuter. Gaskade mod i mig och genomförde dom två sista hjälpligt, wattsiffrorna var inte mycket att skryta över, hade 318W på den andra och det var också den som satte spiken i den så kallade kistan.

Väl i Ramnäs återsamlades vi för fartlek och bus sista biten till Skultuna. Kunde ändå vara lite aktiv och försökte brygga lite utbrytningsförsök och sånt. Blev iallafall himla trött så alltid något.

Kommentera

