”Vilodag” med ostkant

God afton på er. Vaknade imorse och kände mig rätt sliten, dock var det inte den mest bidragande orsaken till att jag inte cyklade imorse. Eftersom det här i huvudsak är en cykel/träningsblogg så är inget tabu på det ämnet, jag hade begynnande sadelsår så istället för att trycka på en dag till så var det lika bra att låta dom vila en dag. Tänker mig att ta ett par andra bibs imorgon, hade inga problem på Lanzarote, misstänker mina nya flossade bibs som boven i dramat. Så det blev bilen till jobbet, rätt skönt ändå då det var ännu en morgon med minusgrader. På jobbet var det fullt ös medvetslös, precis som innan semestern med andra ord. Fick åtminstone lite lunchgym med Big Boss på Svettis. Körde en modifierad version av mitt benpass där jag strök utfallsstegen, kanske lika bra det känner jag.

Så det blev en rätt skön kväll där jag hann med att handla, få undan tvätten och dammsuga här hemma. Och sedan blev det ostkant på tillvaron.
Skärmavbild 2017-04-19 kl. 19.29.35
En kollage hade sålt delikatessprodukter för hennes son, det hade jag nästan glömt, men jag hade visst beställt den här lyxosten. Festade loss med extralagrad cheddar på tunnbröd nu på kvällskvisten, rackarns gott! Kommer förmodligen flyga fram på cykeln imorgon bitti. Om allt går bra på jobbet hoppas jag kunna köra hårt med klubben på kvällen också. Nu ska jag försöka kolla ikapp dagens cykelskörd på tv:n.

Kommentera

